torsdag, mars 5

Skickar vidare

Jag traderade hem en jättefin jeansjacka från Filippa K. En storlek medium. Finemang, tänkte jag. När den kom med posten visade det sig vara en herr-medium. Kan man tycka att säljaren borde nämnt. Men men, den kostade inte mycket och jag tänker att jag säljer den vidare istället för att bråka.

En herr-medium på mig sitter som en duktigt oversize-modell. Skulle säga att den passar just en herre med storlek medium eller en dam i storlek large eller mindre om man vill ha den just oversize.

Jag lägger ut den i min bloppis inom kort. Går bra att hojta till här redan nu om intresse finns. Jag betalade 200 + frakt, säljer för samma!


2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är intresserad! Har du nån bild på "hela"? :)
// Jenny

Unknown sa...

jenny: jag fixar det i afton! maila mig gärna på iabloggar snabela gmail punkt com så kan jag skicka direkt till dig i första hand :)