söndag, november 2

Jag sliter mitt hår, allt mitt hår

Jag ringde härom dagen för att boka klipptid hos min frisör. Min frisör som är delvis föräldraledig och därför inte jobbar så mycket. I min enfald tänkte jag att jag nog skulle kunna få till en tid redan nästa vecka. Tji fick jag. Den 17 november är jag välkommen.

Mer än två veckor till dess. Och mitt hår är redan miserabelt.

Sabla lyxproblem, jag ska inte gnälla mer.

Fast jag kan nästan garantera att jag kommer att göra det igen de kommande veckorna...

5 kommentarer:

I will not keep calm and you can fuck off sa...

Frisörer borde inte få vara barnlediga, borde finnas någon slags lag om sånt.

Unknown sa...

i will not: i sanning!

Anonym sa...

jag lämnar aldrig min frisör utan att först boka in en ny tid. går det mer än max sju veckor mellan besöken så får jag gå med en påse på huvudet.

Anonym sa...

Ja, slipp paniken, boka in ny tid direkt. Lätt som en plätt!
/Barbro

Unknown sa...

anonym och barbro: ja så kan man ju göra, å andra sidan vet jag sällan hur min agenda ser ut så långt framåt. jag kanske rent av njuter lite av ångesten!? :D