fredag, maj 23

Vilket kar

Nu pratar vi golvkakel, dörrar och väggfärg här hemma. Till utbyggnaden. Och badkar. Det efterlängtade. Maken ska nödvändigtvis ha bubbel i. Jag går med på det om det inte blir ett sånt där vulgo. Det kan få bubbla men det ska inte synas några stora knappar och hål. Typ.

Jag har sett ett galet fint. Stilrent, enkelt med rundade hörn. Och så har vi tittat på ett till. Billigare. Fult, i jämförelse med det fina. Och 6000 kronor billigare...

Jag tror man blir renare i det dyrare...

2 kommentarer:

Lox sa...

Det är jag helt övertygad om att man blir... ;)

(Mitt (hur hur låter det med tanke på att vi inte ens har införskaffat det?!) badkar kostar multum, men det är så fint och kommer att passa så bra, och jag kommer att njuta av att ligga i det.)

Linda K sa...

lox: ja man vill ju bada snyggt, eller hur :D