onsdag, november 29

En sväng på UO

På min Linda-eftermiddag tog jag såklart en sväng förbi Urban Outfitters. Med vissa förväntningar. Och oj vad häftig själva lokalen var. Riktigt pampig med lite biografkänsla kvar. Provrummen var kalas, blev tvungen att plocka på mig kläder bara för att få kliva in där. En tjej låste upp provrummet och hängde in de plagg jag ville prova, iiuuu så utomlandsigt :)

Däremot tycker jag inte att utbudet är så där vansinnigt imponerande. Visst fanns det godsaker, men det mesta kändes rätt H&M. Det jag kunde tänka mig var förstås dyrt. Kollade bara på kläderna, får kika på inredning en annan gång. Nä jag drog vidare på Odd Molly-utförsäljning istället.

Om man vill handla lite billigare på Urban Outfiters i morgon kväll kan man ju plocka med sig den här.

Inga kommentarer: